fredag 20 juni 2008

Ni förtjänar det värsta

När jag läste den här nyheten fick jag ärligt talat tårar i ögonen, men jag vet inte om det är ren ilska eller rent medlidande med den utsatta tjejen... förmodligen en kombination.

http://www.smp.se/nyheter/vaxjo/kvinna-overfolls-och-valdtogs-i-vaxjo(702486).gm

Att sådant här kan få hända i mitt Växjö, på Liedbergsgatan (nästan mitt inne i centrum för er som inte känner till Växjö), av varelser som säkert i vanliga fall kallar sig människor... är för mig totalt ofattbart. Vad har man sjunkit till? De fyra "män" som har deltagit i detta förtjänar egentligen knappt att leva, som jag ser det. Och då är jag verkligen mot dödsstraff. Faktum är att dödsstraff inte är tillräckligt, för de borde få sota för det här i resten av deras liv. Kastrera dem, sätt dem i burar på Stortorget så folk kan gå och spotta på dem. Men framför allt... se till att få tag på de jävlarna! Jag blir så jävla ARG!!!

1 kommentar:

Anonym sa...

Klickade på din länk från en annan sida. där jag även skickade ett mejl. hursomhelst. gillar att läsa det du skriver. Nice!