lördag 28 juni 2008

Vi måste helt enkelt... döda barnen!

Grotesco, alltså. För mig tävlar den med Killinggängets allra bästa stunder om den bästa svenska TV-humor som någonsin gjorts. Nu visar SVT tydligen serien igen, för när jag kom hem från Calle ikväll fick jag återuppleva avsnittet "Hemliga dokument" igen. Men nu kan jag inte hålla mig längre - så jag har nu beställt alla avsnitt på DVD. Måsten i min hylla. Perfekt för regniga helger.

Calle och jag sjöng Kings of Convenience ikväll, för första gången på ganska länge. Perfekt uppladdning för konserten i augusti i Stockholm. Ikväll blev det "An English house", "Winning a battle, losing the war" och "Free fallin'". Det lät ganska bra till slut. Och Calles nya kattunge var så söt att det var fullkomligt knäppt.

Imorgon fest! Superkul att nästan alla kan komma. Det blir som en liten sommar-reunion. :)

Inga kommentarer: