lördag 15 januari 2011

Cool Fri

Det har varit en ovanlig fredag. En ovanligt bra och lugn fredag. Sovmorgon, jobbade tre timmar, kom hem typ halv ett. Var på oförskämt gott humör i skolan och shit vad det blir skillnad på min undervisning då. Lektionerna var helmysiga, vi sjöng God Help the Girl och snackade om helgen. Inte ens en upprepning av gårdagens näsblod kunde få mig ur balans. :)

Hämtade bilen på verkstan, spenderade mer pengar på det än på min och Tobys senaste Pragresa. Sprang runt båda sjöarna i maklig takt och det kändes skönt - dock är det inte utan att jag längtar till våren när man inte behöver underställ under träningsoverallen och vantar för att kunna ge sig ut. Nöjd med mig själv och mitt relativt moderata dagsverke belönades jag med ett par Urquell framåt kvällskanten och somnade slutligen i soffan framför en film. Vad kan man mer begära liksom.

Inga kommentarer: