måndag 24 januari 2011

Good night and good luck

Oavsett hur det "gick" idag känns det ganska OK nu. Det ligger i min natur att vara orolig och det är väl bara att acceptera. Det får mig att tänka på citatet från Tomas Andersson Wijs Tommy och hans mamma:

Det jag inte kan förändra, det kan jag acceptera
Och det jag kan acceptera, det är redan förändrat

Och ja, han är säkert nummer en miljon som säger något liknande men den sången är så vacker.

Ser fram emot resten av veckan med ett litet förbehåll: samtliga fem som var hemma i ÖK i helgen fick någon form av magsjuka, feber eller liknande. Nu är det bara jag kvar. I'm just saying!

Och så lite nostalgi från Eurovision 2003 - kanske min favorit"schlager" någonsin. Idag bara fick jag den på huvudet - den brukar dyka upp lite då och då. Biutiful!

Inga kommentarer: