lördag 8 januari 2011

Pizza

Suck. Nu får det gärna bli vår vilken dag som helst. Det är fullkomligt hopplöst att parkera bilen på gatan för den fastnar direkt i snövallarna. Jag vill inte ha fler böter nu! I förmiddags fick jag hjälp av två vänliga förbipasserande med att putta loss bilen och någon timme senare parkerade jag den lite längre fram på gatan. Nu i eftermiddags hade den fastnat igen och jag lyckades efter tio minuters frenetiskt grävande, bland annat med en pizza slicer (det mest skyffelliknande verktyg jag äger), få loss den. Nu står den parkerad nere på fotkliniken och jag hoppas bara att jag inte får böter för det också...

Oh well.

Har idag varit aktiv på Boplats för första gången på sex år. Min nygamla kompis Jinny bad mig hjälpa till att fixa lägenhet och det passade ju bra med tanke på att jag har nästan 2 500 poäng som jag aldrig kommer att använda ändå. Så nu blir det inom kort till att gå på visningar eftersom det ju är jag som har kontot. Ska bli kul faktiskt!

Pizza- och spelkväll lurar runt hörnet. Måste nog ändå ta en macka nu - är ruggigt hungrig.

Inga kommentarer: