söndag 9 januari 2011

Monopol

Jag suger på monopol! :) På tre-fyra försök har jag nog lyckats komma sist i samtliga de senaste månaderna. Historien upprepade sig ikväll. Den här gången började det ändå väldigt bra, men helt plötsligt var den sista raksträckan täckt med massor av hus. Det tog bara några minuter innan jag inså att det bara var att ge upp. Men det var ändå trevligt med en lagom seriös bakfyllekväll med pizza och en jäkla massa godis - min mage protesterar nu i efterhand men han har inget att säga till om.

Träning och fika i VOKalen imorgon (om jag orkar, men det ska jag fan göra!) och sen hem till sista etappen i Tour de Ski - KLÄTTRINGEN. Ska bli riktigt kul även om det gick åt helvete för Kalla och Hellner i dagens klassiska masstart.

Har även vissa förhoppningar om en filmkväll med Tessan.

Inga kommentarer: