söndag 30 januari 2011

It never ends

Det var kul så länge det varade - väldigt väldigt kul! Det var så himla lyxigt att helt plötsligt få bil. Men det var då... hehe... de glada dagarna från april fram till vinterns intåg. Nu är det bara krångel och idag har tydligen bilen stendött och den fick bogseras till verkstan. Detta precis när allt är klart så att vi kan börja övningsköra. Man kan ju hoppas att det är nåt enkelt/billigt. Är det inte det - ja då är det ju frågan om det är värt att lägga mer pengar på den. Skulle jag räkna hur mycket jag har lagt på bensin, försäkring, reparationer etc sedan april, och sedan jämföra det med vilka kostnader jag annars hade haft för transporter av olika slag, är jag övertygad om att jag ligger back med ett femsiffrigt belopp. För de pengarna kunde jag åkt till Prag och bott på lyxhotell i tre veckor eller nåt. Haha. Lite bitter blir man ju men what the hell liksom.

Imorgon blir det Sandsbro igen - nu kommer soffa och matbord och det blir säkert en del annat som ska fixas också. Kommer säkert bli jättefint när det är klart. Och så blir det förhandsvisning av The King's Speech på tisdag. Nice nice!

Inga kommentarer: