torsdag 20 januari 2011

Up against it

Hoo, det var ganska obehagligt idag. Klaustrofobiskt. Men det gick bra. Lite nervös inför måndag.

Har varit en stressig dag. Mycket på jobbet, direkt efter lektionernas slut var det ett möte om en elevs läs- och skrivutredningar, direkt därifrån till Dalbo med Jinny för att försöka få nycklarna till lägenheten. Det gick inte innan hyran var inbetald så det blev fail på det. Vi gör ett nytt försök imorgon. På kvällen har jag sjungit, vilket var helt OK, och så blev det en sväng till campus eftersom Maria och Linda har varit så vänliga att låna ut bilen till mig under helgen - jag är mycket tacksam för det! :)

Imorgon blir det också att flänga fram och tillbaka under dagen och förhoppningsvis ska jag hamna i Malmö framåt sextiden.

Hoppas att mina vänner får en bra och mysig helg så hörs vi nästa vecka!

Inga kommentarer: