tisdag 11 januari 2011

Välling

Japp, idag har jag ätit välling! Det var egentligen mer som en aningen lösare variant än risgrynsgröt men jag tyckte ändå det var lite speciellt eftersom jag inte tror att jag har fått i mig någon välling sedan jag var en liten bebbe. Om ens då! Men gott var det. Man blir så djefvla hungrig (för att inte snacka om törstig) efter ett intervallpass. Tryckte i mig fyra mackor och drack säkert sex-sju glas vatten och saft efteråt. Träningen gick bra - det känns redan betydligt bättre än för några veckor sen.

Så det blev ännu en dag med väldigt lite hemmatid. Mer än OK just nu. Från kvart i åtta till 21-tiden var jag bara hemma en liten stund mellan jobb och träning. Imorgon ska jag på ett par lägenhetsvisningar med Jinny och det blir en på torsdag också. Ska bli kul! :)

Inga kommentarer: