lördag 5 mars 2011

ALAN!!!

Ååh vad tragisk jag kände mig ikväll. Skulle joina en kompis som skulle till Bishop med sitt jobb, stack ner dit men det var inte ett enda känt ansikte där. Jag ringde och ingen svarade. Fick sticka hem igen. Insåg flera timmar senare att det kan ha varit Harrys de skulle till. Så jag satt hemma och kollade på Curb your Enthusiasm (man kan visserligen göra tråkigare saker - vilken fullkomligt underbar serie!) och somnade i soffan. Lär väl bli nåt liknande imorgon, men jag har fint sällskap av skid-VM, skidskytte-VM och friidrotts-EM. Plus ett recensionsex av Test Drive Unlimited 2 som låg i brevlådan idag. Får se det som uppladdning inför nästa helg när bästa Kallemannen kommer ner från hufvudstaden!

Och nu... något jag inte får nog av... Alan! Alan! Alan! Alan! Alan! Al! Alan!

Inga kommentarer: