söndag 24 oktober 2010

Bad things

Det är söndag kväll. Om några minuter är det måndag. Det är alldeles för sent - jag hatar att komma i säng för sent på söndagar. Men det blir alltid så ändå.

Dagen har varit helt OK. Hade en duktig huvudvärk i morse efter festen igår men ett par Ibumetin redde upp det hela. Städade och diskade med Tobias innan han drog. Tog en skön promenad ute vid en sjö i Ingelstad och hängde sen med en kompis på kvällen.

Usch, jag börjar få riktig ångest över att vi borde ha börjat med utvecklingssamtalen nu, men vi har inte ens börjat fundera på omdömena. För att inte tala om åtgärdsprogram osv. Fy fan. Nästa vecka är det höstlov och efter det måste vi verkligen börja. Därför måste jag sätta mig och börja skriva omdömen nu i veckan, och jag känner som vanligt att jag har alldeles för dåligt underlag.

Festen, ja. Den var väldigt lyckad och det verkade som om alla hade kul. Vi var några som fastnade i köket och bildade en improvisationskör och började sjunga julsånger och jag vet inte allt. Vi hängde där i säkert en timme och det var ju lite osocialt kanske. Men jag kanske kompenserade det lite med mitt årtalsquiz.

Ser just nu mest fram emot tre saker, i kronologisk ordning:
1. Fable III släpps på fredag
2. Åker till Stockholm för att hälsa på hos Kalle nästa vecka
3. Harry Potter 7:1 släpps 19 november

Inga kommentarer: