fredag 1 oktober 2010

En billig poäng

Det är bara för roligt för att man ska tycka att det enbart är tragiskt. Ägaren till företaget Segway dör i Segway-relaterad olycka... Detta skriver DN. Men jag vill fortfarande ha en alldeles egen Segway.

Efter en promenad som jag strax ska ut på kommer resten av dagen att vigas åt att röja och rensa ut i klädkammaren inför helgens renovering av densamma. Har varit och köpt färg idag och imorgon kommer föräldrarna upp. Hoppas få tid till att softa framför TV:n en stund ikväll också.

Var hos tandläkaren idag. Hade inga hål den här gången heller - har faktiskt vad jag vet aldrig haft några hål. Detta är lite märkligt då jag inte själv tycker att jag borstar tänderna så himla noga. Men det visade sig att jag borstar för hårt, detta enligt min tandläkare, och att det är orsaken till att mitt tandkött har börjat dra sig tillbaka i underkäken. Måste skärpa mig.

Inga kommentarer: