tisdag 12 april 2011

Botch-a-me!

Kan verkligen inte bestämma vad jag ska göra på påsklovet. Jag har säkert bloggat om det här tidigare. Skit samma. Jag vill göra nåt billigt på egen hand som ändå involverar en storstadsvistelse utomlands. Det verkar jäkligt tufft. Jag har någon idé men den är så vag att jag tror jag sparar den i hjärnan ett tag till. Blir säkert ändå inget. Fredde ville hänga på nånstans men han har sin ledighet efter påsk medan jag har den innan. We'll see.

Träningen var lite halvdan idag. Hade hoppats på tempotest men det blev intervaller på backiga småstigar i stället. Bra träning för all del, men jag är inte en back- och terränglöpare. Allt uppvägs dock av att Fyllerydskogen är så vacker i de västra delarna att jag blir alldeles tagen varje gång jag är där. Saga.

Säljer ett par promo-ex av ett par nya tv-spel förresten:

http://www.tradera.com/Top-Spin-4-PS3-PROMO-VERSION-PAL--auktion_340706_131471906

http://www.tradera.com/Test-Drive-Unlimited-2-PS3-PROMO-VERSION-PAL--auktion_340712_131472900

De senaste dagarna har jag gått runt och nynnat på en sång på ett väldigt fånigt sätt. Den spelas till sluttexterna av ett Mad Men-avsnitt och den är så sjukt trallig:





Buena noche, eller vad det nu kan heta på italienska.

Inga kommentarer: