söndag 17 april 2011

Påsklovsnatt

Klockan slog precis om till söndag. Mycket trevlig fest hos mig ikväll. Lite nytt folk är alltid nice. Trots att Anna och Elin var med beror inte mitt halsont på att vi har sjungit - vilket vi faktiskt inte har gjort - utan snarare på att en förkylning ligger och lurar. Ryggen känns däremot betydligt bättre nu. Hade nästan varit lite komiskt om istället en jävla förkylning skulle stoppa mig från att vässa formen inför loppen i maj.

Nu är det påsklov! Imorgon ska jag nog hålla mig sysselsatt men vad som händer övriga dagar på lovet är, som jag berättat om tidigare, mycket osäkert. Någon får gärna bjuda mig på en resa! Jag kan sticka NU.

Våren är verkligen på väg nu, btw. Fick en liten, liten craving för att sitta i solnedgången med ett glas rosé och chilla till Embee, Portishead, Erykah Badu, Christian Falk och Chicane.

Inga kommentarer: