torsdag 14 april 2011

På mina platser

Allt det nya får gärna komma nu, när som helst, idag. OK, jag ska njuta av de sista två månaderna med den här underbara klassen, åka på klassresa, åka till Boda Borg, ha det riktigt bra tillsammans med alla. Men när skolan slutar skulle det vara så sjukt trevligt att veta att startskottet har gått nu, att jag inte missade kvalet och måste vänta till nästa stora mästerskap.

Och på tal om startskott - min förbannade rygg är lika risig idag som igår. Jag tror väl fortfarande att det inte är någon fara, men det kan potentiellt störa min träning - och just nu är jag ju inne i den absolut viktigaste perioden.

Imorgon kväll händer det riktigt hemliga saker! :) Nu ska jag lägga mig och vaggas till sömn av den mysiga, otäcka och vackra Mulholland Drive.

Inga kommentarer: