måndag 11 april 2011

Nattmaror

Vaknade lite efter 5 i morse och hade då drömt en lång dröm, eller möjligen två drömmar som jag på något vis lyckades koppla samman i mitt huvud. Först var jag i New York (tror jag - klockan är nästan 9 på kvällen och minnena börjar blekna) med en av mina vänner och några andra personer. Vi bodde på någon form av vandrarhem och kan väl ha haft ett 8-bäddsrum eller nåt. Jag somnade till framåt sena eftermiddagen och vaknade en liten stund senare. Då hade alla gått och lämnat mig ensam kvar. Jag såg dem inte mer sen och kände mig riktigt övergiven.

I den andra drömmen kommer jag inte alls ihåg vad som hände, men det var något liknande men med en annan vän. Känslan jag hade när jag vaknade var att jag inte spelade någon roll. Förebrådde så klart mig själv för detta och sov dåligt de sista två timmarna.

Väl på jobbet insåg jag att det var föräldramöte ikväll - och nu är vi tillbaka i verkligheten. Med andra ord fick jag en riktig sugstart på dagen - föräldramöte är inte preciiiiis det bästa jag vet. Men det gick väl ändå ganska bra. Imorgon jobbar jag också jättelänge men det är bara att bita ihop ju. Ser ut som om det kan hända lite roliga saker senare i veckan!

Inga kommentarer: