lördag 2 april 2011

Friheten och dess ägare

När man var liten och råkade somna i tv-soffan var man tvungen att gå och borsta tänderna, ta på sin pyjamas och gå och lägga sig. Skulle jag någonsin få några barn skulle jag säkert uppfostra dem likadant.

Men det är fan skönt att vara vuxen ibland. Ikväll började jag redan innan halv tio av någon anledning känna att ögonlocken hade det tufft när jag satt och kollade på film. Det kan säkert ha nåt att göra med att vi satt uppe till halv två i natt och hade musikquiz. Anyway; så jag la mig tillrätta i soffan och sov en timme. Sällan sover man skönare än i soffan framför tv:n liksom. :)

Nu har jag förflyttat mig till sängen och ska sjunka ner i ytterligare några timmars dvala. Imorgon kommer föräldrarna på besök och de är kända för att dyka upp lite efter frukost!

Btw, jodå, jag har faktiskt borstat tänderna. Nån måtta får det vara på friheten...

Inga kommentarer: