onsdag 27 april 2011

Enkelspår

Har precis dragit iväg ett mail till skolan i Helsingborg som skulle telefonintervjua mig på fredag. Jag vill inte till Helsingborg alls i nuläget och därför känns det helt korkat att bli intervjuad. Samtidigt är det säkert också korkat att säga nej till en bra möjlighet, men nu var det det beslutet jag fattade.

Har hela tiden tänkt att framtiden fortfarande är ganska avlägsen, åtminstone när det handlar om vad som ska hända hösten 2011. Nu börjar det brinna i knutarna och för varje dag som går fastnar jag mer och mer i Växjö, känns det som. Och visst, det skulle jag väl kunna stå ut med i kanske ett år till - det finns inget speciellt som gör att jag hatar det här på något vis. Jag behöver bara börja om. Men det kan man väl göra om ett år också, antar jag.

Ja ja, fuck it, nu ska jag sova.

http://open.spotify.com/track/3EqaeuVjCcHBf0Drt7RLtY
(finare och mer melankoliskt blir det knappast)

Inga kommentarer: