söndag 10 april 2011

En söndag

Den här dagen började riktigt kass - jag vaknade jättetidigt och kunde inte somna om, och sen kände jag mig bara allmänt nere hela förmiddagen. Sen gled Tobias och jag runt på stan, käkade värsta buffén på La Gondola - inte världens hetaste restaurang men jäkligt mätta blev vi - och satt och kollade in folk på Storgatan i solen. Riktigt skönt!


Humöret började återvända och det blev inte sämre av att mitt löppass gick väldigt bra. Jag sprang Växjöloppet exakt som på tävling och mitt mål var att gå under 47 minuter eftersom jag har varit i dålig form de senaste två veckorna. Men tiden blev 43,26 och jag fattar inte riktigt hur det gick till. Kan jag springa på den tiden den 1 maj är jag helnöjd. Sen har jag problem med skav på hälarna efter att jag tvättade mina löparskor i 60 grader, men det är bara att bita ihop.

En jobbvecka kryddad med favoriten APT (senarelagd konferens för att alla ska kunna delta) väntar. Hasta la vista!

Inga kommentarer: