söndag 6 april 2008

Ännu en dag

Idag blev inte som jag tänkt mig men det var nog tur det, för annars hade jag bara suttit inne och inte gjort nånting. Vilket jag ändå gjort större delen av dagen. Allyson och Linda kom och plockade upp mig och så hämtade vi thai-mat i stan och käkade ute på campus, samt spelade Spelet om Europa, ett oskyldigt och trevligt resespel som urartade i en sadistisk spree utan like när jag intet ont anande helt plötsligt blev skickad till Vatnajökull på Island och jag blev rånad på mina pengar så att jag inte kunde lämna ön. =)

Jag plockade också hem den första Oblivion-expansionen Knights of the Nine från XBLA och det är ju bara att njuta. Jag planerar att hinna plöja igenom även den betydligt fylligare Shivering Isles innan slutet av månaden när två av de mest efterlängtade spelen någonsin släpps - Wii Fit och GTA IV.

Rögle kickade Brynäs ass i Ängelholm idag och ligger nu på elitserieplats med två omgångar kvar! Nästa match är mot Malmö, i Malmö, på tisdag. Viktigaste derbyt någonsin?

Lotta kommer hem från Thailand i natt. Skönt. Det behövs lite struktur i klassen nu. =)

Inga kommentarer: