söndag 27 april 2008

Pasqua Swedish tour

Förra helgen bloggade jag från Karlskrona, nu sitter jag i Rogers lägenhet i Göteborg. Det var stor födelsedagsfest för Ulle och Julle på puben Sejdeln i närheten av Järntorget igår. 80 pers. Mycket trevlig fest! Tobias och jag lyckades tyvärr inte vinna den upphaussade quizen, men det var grymt nära. Vi hade 17 rätt av 25 och de som gick vidare till utslagsfrågan hade 18. Tyvärr gjorde vi en eller ett par lite onödiga missar. Frågan är om vi hade orkat sätta i oss den enorma ölcylindern som var första priset i alla fall.

Jag drack inte en droppe efter midnatt vilket känns väldigt skönt idag. Om några timmar åker Weronica och jag tillbaka till Växjö. Hoppas vi får sittplats - på vägen upp var det grymt lite folk men nu kanske alla ska hem efter helgen.

Inga kommentarer: