torsdag 24 april 2008

Oblivion

Jag lyckades förtränga min omedelbara sorg över KoC-avbokningen ikväll. Struntade i kören och drog ut till campus för att grilla och spela kubb istället. Mycket trevligare. Har ikväll lärt mig att snurken betyder "småond och sur" medan döngelbjörn är en person som ohämmat släpper från sig kroppsliga läten. Alltid nåt. Jag har också förstått att Allysons täcknamn är Allxrom Topper och lyckats träffa Linus med en kubb i ansiktet så det började blöda. Jävligt inte skickligt. Vidare har jag fått Linda riktigt storögd och de andra också ganska förbluffade när jag fick ur mig "Börja spela nu!" när jag fortfarande väntade på att min karré skulle bli klar. Jag menade enbart att de verkligen inte behövde vänta på mig, men tydligen lät det som om jag var på krigsstigen... :) Och så har jag äntligen lämnat tillbaka Kalles vattenflaska som har stått hemma hos mig nu i säkert 2-3 veckor. Slutligen har jag fått veta att jag inte ska handla några skor till Emma i Göteborg i helgen, vilket ju var lite synd, för det hade ju varit småcoolt att gå och handla tjejskor.

Så en helt normal kväll med andra ord! :D

Inga kommentarer: