tisdag 29 juli 2008

Ganska duktig

När det nu äntligen tillfälligt blev lite molnigare och svalare väder passade jag på att göra något jag borde gjort för länge sedan: rensa i garderoben. Jag gick in med inställningen att jag skulle vara redo att "kill my darlings", för hur många darlings kan man egentligen ha när lådor och hängare håller på att falla ihop av trycket från kläder som i vissa fall är från min gymnasietid liksom?

Slutresultatet av rensningen blev givetvis sämre än vad jag hade hoppats på, men detta lyckades jag ändå göra mig av med:

11 tjocka tröjor
19 t-shirts/pikétröjor
1 par shorts
1 par mysbyxor
2 byxor
3 skjortor

Nu lär man väl få köra allt genom pappafiltret och sen resten får gå till fattiga människor nånstans. Jag måste erkänna att det skulle vara coolt att se bilder från något barnhem i Rumänien där nån unge går runt med min Pet Shop Boys-t-shirt från typ 94.

Inga kommentarer: