söndag 6 juli 2008

Hemifrån

Jag har ändå inget annat vettigt att göra idag, så här kommer lite bilder från Östra Karup. Tyvärr tog jag inte med kameran till stranden men det får bli en annan gång.

Solen har precis gått ner. Utsikten från tomten är fri mot väster så jag har beskådat många solnedgångar här.
Mina söta systerbarn! Hela min systers familj var och hälsade på och tjejen fyllde sex år.
Här på den här åkern är det meningen att det ska byggas ett nytt bostadsområde om ett par år - inget som mina föräldrar precis ser fram emot.
I det här huset har jag växt upp. Uterummet är väldigt mysigt att sitta i på sommarkvällarna.
"Nya området" skymtas. Det är byggt huvudsakligen på slutet av 70- och början av 80-talet, så speciellt nytt är det egentligen inte =)
Och så avslutar vi med en solnedgångsbild till!

Inga kommentarer: