tisdag 1 juli 2008

Uppdatering

Sommaren tuffar på i ganska lugn takt för tillfället, men snart blir det ändring på det. Jag har suttit hemma de senaste dagarna och sett på filmer (Kikis expressbud, Alien, Aliens) och spelat GTA IV. I lördags var det fest hos Anneli och det var riktigt kul. Dagen därpå fixade Linus, Linda, Allyson och jag till lite tacos och blev mätta som spädgrisar. Jodå, ärligt. På kvällen såg jag EM-finalen hemma hos Lotta med familj. Mycket bra dag allt som allt.

Just nu händer det typ ingenting men imorgon måste jag iväg och leta presenter till Lotta, Ebba och Albin. Och på torsdag bär det hemåt till ÖK för att träffa Linda med familj, och givetvis även mina föräldrar. Tänker faktiskt köra moped hem, det är 16 mil och den går bara i 45 km/h men det ska bli riktigt kul - jag ser det som en test inför Ölandsäventyret som förhoppningsvis blir av någon gång senare under sommaren. På lördag åker jag tillbaka igen, för Lottas 40-årsfest är på kvällen. Sedan stannar jag väl här ett par dagar för att på typ tisdag eller nåt åka tillbaka till ÖK ännu en gång. Tennisveckan, baby! På helgen kommer sen ett helt gäng av Växjöfolket ner och ska bo hos mig och Tobias och det ska bli hur kul som helst.

Previously on me!

Inga kommentarer: