tisdag 1 juli 2008

Kommentarer

Jag har ju efterlyst kommentarer till mina inlägg innan, men sedan dess har jag fått två kommentarer på en hel månad. Jag fattar givetvis att inte många läser den här bloggen men jag tycker ändå det är lite konstigt att det verkligen är så gott som tomt på kommentarer. Nu har jag insett att jag hela tiden har haft det på inställningen "tillåt endast användare med Google-konton att kommentera", vilket givetvis gör det ganska krångligt. Så nu kommer jag prova ett tag med att vem som helst får kommentera, så får vi se om det blir nån ändring. Om det blir en massa kommentarer från okända avsändare kommer jag att gå tillbaka till default.

4 kommentarer:

Anonym sa...

Då kommenterar jag - Fredrik Eriksson, din kollega från GAMEcore! Jag är en flitig bloggläsare och har ögonen på din. :)

Silence sa...

Det är ju lysande! Jag hoppas på fler kommentarer.

Anonym sa...

haha äntligen tar du bort den konstiga funktionen din gamla spädgris! jag har velat kommentera flera ggr men det har ju inte gått!
Din blogg är splendid :) Båstad nästa! / allxrom topper

Silence sa...

Nu är det späda fläsket stekt! Ses nästa helg :)