måndag 14 juli 2008

What the...

Idag är det tänkt att jag ska köra tillbaka till Växjö. Just det. Enligt väderprognoserna ska det bli uppehåll hela dagen och ganska fint väder. För en halvtimme sedan vaknade jag till fullkomligt ösregn och det regnar fortfarande. Jag tvättade en stor maskin tvätt igår som just nu hänger och "torkar" på tvättvindan ute på gräsmattan. Nu kommer den inte bli så värst torr om man säger så. Och det är ju alltid lika kul att köra 16 mil på regnvåta vägar. Ja ja. Jag ska köra oavsett. Får väl annars hämta mina kläder nästa gång jag kommer hit. :)

Lite drygt hälften av sommaren har gått nu. Förutom några ganska tråkiga och händelselösa dagar precis i början måste jag säga att det har varit ett kul lov this far. Och det finns flera riktigt roliga saker att se fram emot de närmaste veckorna också, så... det är bara att se vad som händer och följa med strömmen...

Inga kommentarer: