onsdag 15 december 2010

Insikter of the day

Detta har jag idag insett - huvudsakligen till mitt förtret:

Jag är inte färdig med mina julklappinsköp. Jag glömde en enda trots att jag gick förbi affären där den fanns. Det får bli ett nytt stadsbesök till helgen eller nåt.

Ett örngott kan gå upp i rök när man tvättar.

Det är pinsamt att vara Rögle-supporter i Växjö Ishall när Växjö Lejkess är en nivå bättre.

Det var en lime som var boven i dramat i mitt kylskåp. Den senaste veckan har det börja lukta mer och mer fränt i kylen och jag har inte fattat varför. Inga bäst-före-datum har negligerats. Men jag hade missat en lime som låg i dörren i en plastpåse. Den måste ha varit minst ett par månader gammal, förmodligen mer. Yuck.

Örngottet hade gömt sig i ett påslakan. :)

1 kommentar:

onlyme sa...

örngott gömmer sig rätt ofta i påslakan om de får chansen... ;)