måndag 20 december 2010

Måste döda

Idag har jag spelat säkert 3-4 timmar Brotherhood. Det är nästan inte förrän idag som jag verkligen har blivit fast i det, och då har jag ändå haft det i drygt en månad. Men det är säkert delvis för att jag vet att jag från och med onsdag (typ) inte kommer kunna spela det på ungefär två veckor. Det är väl ändå tveksamt om jag kommer hinna spela igenom det innan jag åker hem med tanke på att jag bara är på sekvens 8. Men kul är det i alla fall.

Ungefär 2 000 kommer det att kosta att fixa låset på bilen, fick jag reda på idag. Känns sjukt onödigt när allt handlar om att jag tryckte för hårt med nyckeln. De pengarna kunde jag lagt på något väldigt mycket roligare. Kommer inte riktigt över det.

Bobby bor här nu några dagar - stabilt med lite sällskap. Imorgon blir det filmkväll som belöning efter att vi (fingers crossed) har fått loss bilen. Ska fixa skyffel och sand på jobbet imorgon och sen får det bära eller brista.

Inga kommentarer: