torsdag 30 december 2010

Öhh... onsdag?

Gud vad man tappar bort veckodagarna på ett lov. Speciellt nu runt jul och nyår när många dagar känns som söndagar. Idag var det tydligen onsdag!

Åkte skidor (utför) på Kungsbygget idag med min syster och hennes familj. Det var väldigt lite folk och jättefina backar. Vädret var kanonfint (om än rejält kallt) och det var verkligen en lyckad förmiddag. Här är en bild från en bit ner i en av backarna:



Snart nyår! Ska bli riktigt kul med Malmö. Hoppas man kommer träffa en massa nya människor på festen!

Jag fattar inte hur jag ska få ner allt i resväskan bara. Den var ordentligt full på vägen hit från Växjö och nu har jag köpt en massa nya kläder plus att jag ska ha all alkohol till nyår med mig. Och så julklappar. Det är bara att inse att jag kommer få lämna kvar en del när jag åker.

Nu ska jag se på Bonde söker fru som jag missade tidigare ikväll. :)

Inga kommentarer: